preskoči na sadržaj

Osnovna škola Otona Ivekovića Zagreb

Europski dan jezika, 26. rujna

Fewthings4EDL

Obilježavanje Europskog dana jezika je već postalo naša tradicija. Aktivnosti često povezujemo s našim Erasmus+ i eTwinning projektima. Cilj nam je razvijati motivaciju za učenje jezika i pozitivan odnos prema kulturnoj raznolikosti Europe.

U proteklom tjednu smo imali niz aktivnosti povodom ovog dana.

Peti i šesti razredi su na satovima Likovne kulture dizajnirali majice EDL-a.

Šesti c razred se bavio porijeklom našeg jezika i učio glagoljicu. Učenici su oslikali inicijale svojih imena na ovom starom hrvatskom pismu.

Sedmi b razred je naučio pjevati češku pjesmu Škoda lásky.

Dvije učenice šestog razreda podijelile su s nama kuharski recept na njemačkom.

Ako se želite zabaviti s nama učeći pozdrave na raznim europskim jezicima, izradili smo igru SayBok.

Za naš događaj možete glasati na Fewthings4EDL!!!!

 

Organizacijia: Barbara Bošnjak, Vlasta Kovačević Herzog, Ivana Jurić Mijatović i Petra Mišković Milavec.


Trajanje Erasmus + projekta I.D.E.A.Together we can! produženo je za još jednu školsku godinu radi pandemije COVID-19.

Mobilnost u Ptuj u Sloveniji se odgađa za školsku godinu 2020/21. Virtualna komunikacija i suradnja se nastavljaju.




Erasmus+ dani

Erasmus+ dan u školi 11.10.2019.

 

11. listopada 2019. u posljepodnevnim satima u Erasmus+ kutku u glavnom školskom hodniku svim učenicima i roditeljima su predstavljena 4 Erasmus+ projekta u kojima škola sudjeluje ili je sudjelovala.

VEAC: Values – the Essence of an active Citiyen 2015.-2017. , naš prvi Erasmus+ projekt koji se bavio tradicionalnim vrijednostima partnerskih zemalja.

I.D.E.A. Together we can! 2018.-2020. projekt o inkluziji u kojem djeca s teškoćama u razvoju aktivno sudjeluju i odlaze na mobilnosti.

SWOT Scouts 2018.-2020., projekt usmjeren na razvoj emocionalne inteligencije i socijalnih vještina.

Bon Appetite Europe! 2019.-2021. projekt koji nas uči gastronomiji kao dijelu europskog kulturnog nasljeđa.

Promotori projekata su učenici koji su aktivni sudionici svih projektnih aktivnosti i koji sudjeluju u projektnim mobilnostima. Uz prezentaciju projekta govorilo se o vlastitom iskustvu tijekom putovanja i znanjima koja su stekli sudjelujući u projektu. U Erasmus + kutku je postavljena izložba predmeta koje smo donijeli s putovanja i predstavljaju sve zemlje partnere. Učenici su mogli sudjelovati u digitalnim igrama slaganja puzzli s logotipovima projekata i kartom Europe te odigrati slušnu igru „Prepoznaj koji je to jezik“.


Europski sportski tjedan 23. - 30. rujna 2019.g.

U petak, 27. rujna 2019.g. sportskim igrama i atletikom smo obilježili Europski školski sportski dan 2019.g. Ova inicijativa je poticaj mladima u kretanju, bavljenju sportom i zdravijem načinu života.

Kod nas u školi su organoizirane ekipne sportske igre graničar i rukomet te ciklično kretanje iz domene atletike za učenike razredne nastave. Za učenike viših razreda također su održane sportske ekipne igre u nogometu, rukometu, odbojci i badmintonu te ciklično kretanje 2019 metara.

Učenici 5. i 6. razreda su na nastavi Likovne kulture kreirali pano Europski sportski tjedan kojim promoviraju vožnju biciklom i zdrav život.

Učitelji su se pridružili učenicima u aktivnosti cikličnog kretanja, a podršku je dala i ravnateljica aktivno se uključivši u ciklič

Čitava manifestacija je popraćena popularnom glazbom i upoznavanjem djece sa značajem Europskog sportskog tjedna. Kroz ovu aktivnst promoviramo i europske projekte u kojima sudjelujemo, posebno tekuće Erasmus+ projekte Swot Scouts, I.D.E.A.Todether we can! i naš novi projekt Bon Appetite, Europe!

Organizator ove aktivnosti je profesor TZK Antun Smiljanić uz asistenciju prof. Ante Orlovića.


Europski dan jezika 26.rujan 2019.

Europski dan jezika događaj je koji se već tradicionalno obilježava u našoj školi. I ove godine bilo je veselo i zabavno.

Profesorica Engleskog jezika Vivian Petković priredila je poučnu čajanku na kojoj smo imali priliku ne samo kušati različite vrste čaja, već i čuti zanimljivo predavanje o porijeklu i uzgoju ove drevne biljke.

Uz prigodnu glazbu iz svih dijelova svijeta uživali smo i družili se cijelo poslijepodne. Za vrijeme velikog odmora profesorica Njemačkog jezika Ivana Mijatović Jurić je uz asistenciju profesorice Likovne kulture Vlaste Kovačević Herzog i školske pedagoginje Lane Trojnar organizirala međurazredno natjecanje u jezičnim igrama. Pored računalnih igara pod nadzorom Marka Milkovića i Frana Gerića, igre gađanja s  Wilhelmom Thellom i Mirkom Raičem i njemačkim uz asistenciju učenice Vanesse Puljić bio je tu i zanimljiv izazov vezan uz osnove albanskog jezika koji su priredile učenice Dea Muhadri i Valerija Lekaj. Pobjedu su odnijeli predstavnici 8.a razreda koji su osvojili slatkiše za cijeli razred.


Aktivnosti nakon mobilnosti u Italiju

1. Erasmus+ kutak

Nakon putovanja u Italiju na pano su stavljeni informativni sadržaji, materijali i predmeti donešeni iz Italije. Učenike naročito veseli vidjeti radove djece iz škole Istituto Comprensivo Giuliano Giorgi.

2. Naš gost Antonio iz Portugala

Iz Italije nam je s našim učiteljima stigao i novi gost, Antonio iz Portugala koji će aktivno sudjelovati u projektnim i drugim aktivnostima u školi, a koliko nam je poznato, piše i dnevnik o svim zanimljvim događajima.

3. Na sjednici Učiteljskog vijeća

4. Radionica o osjećajima

           

"...Tuga je Mrzovoljna Plačka..." jedan je od zapisa učenika na radionici s temom osjećaji održanoj na Satu razreda u 6.a. Radionicu su vodile Jadranka Bašić Parić, socijalna pedagoginja, I Jelena Žanko Milanković, asistentica u nastavi.

Učenici su pogledalu crtani film Inside out. Nakon toga podijelili su se u 5 skupina. Svaka skupina imala je zadatak opisati osobnost, ponašanje, emocije i posljedice ponašanja likova. Pantomimom i glumom djeca su oponašala likove.

Učenici su pokazali veliki interes za film i temu i evo još nekih komentara:

"...Sreća je podcjenjivala Tugu..."

"...Ljutnja se samo dere...bila je nekad i potrebna..."

"...Strah je zabrinut, osjećajan, zaštitnički..."

"...Sreća uvijek pokušava način da nekog razveseli .."

5. Anketni upitnik

U skladu s planiranim u projektu, svi sudionici mobilnosti su ispunili upitnik koji su sastavili partneri iz Poljske i Italije. Analiza svih rezultata upitnika biti će provedena u završnoj fazi projekta.


Putovanje u Italiju

Mobilnost u Italiju, u kojoj su sudjelovali djelatnici naše škole, trajala je od 27. do 31. svibnja 2019. godine. Posjetili smo škole iz Montoria Romana i obližnjih mjesta te nam je organizator omogućio uvid u strukturu i sistem inkluzije djece s poteškoćama u talijanskim školama.

Jako lijepo nas je dočekala i prihvatila cijela zajednica-od učenika i osoblja škole do roditelja i ostalih mještana. Prisustvovali smo dvjema priredbama, od čega se jedna odvila na trgu u Neroli. Tada smo se uvjerili kako cijela mjesta „dišu“ s projektom i da Erasmus tamo živi u punom smislu te riječi.

Imali smo priliku promatrati radionicu s učenicima, sudjelovati u rješavanju situacija vezanih uz učenike s poteškoćama s kojima se susreću učitelji u Italiji te sudjelovati u praktičnim radionicama koje bismo mogli iskoristiti u vlastitoj nastavi. Posjetili smo i i Institut za gluhe osobe u Rimu gdje smo se na korisnim predavanjima upoznali s problemima i rješenjima koja talijanski sustav obrazovanja za gluhe i nagluhe osobe nudi.

Osim Montoria Romana i okolnih mjesta, posjetili smo i Vječni grad. Iako je vrijeme za posjet bilo vrlo kratko, uspjeli smo osjetiti dašak antike tog znamenitog grada.

Zaključili smo kako se hrvatski i talijanski sustav u nekoliko stvari razlikuju i možemo reći kako se nalazimo možda i na različitim pozicijama u odnosu na cilj, ali taj cilj je svakako isti-inkluzija sve djece u društvo.


Dan Europe

U četvrtak, 9.5.2019. obilježili smo Dan Europe. Za vrijeme velikog odmora smo organizirali radionicu izrade zvjezdica koje smo postavili na izložbeni pano u Erasmus plus kutku. Mentori su odgovarali na
pitanja učenika o Europskoj uniji, njenim simbolima, državama – članicama i njihovim sličnostima i razlikama. Posebno su istaknute države iz kojih su naši projektni partneri.
Radionice su vodile Jelena Milanković Žanko, Lana Trojnar i Vlasta Kovačević Herzog.
Na radionicama se slušalo pjesme – pobjednice eurovizijskih natjecanja. Posebno se obratila pažnja na jezičnu raznolikost, a razgovaralo se i o raznolikosti tradicionalne glazbe i odjeće, religija, kulturne i prirodne baštine.
Radionica je bila otvorenog tipa pa su sudjelovali učenici svih razreda. Stariji učenici su podučavali mlađe u izradi zvjezdica i volontirali u uređivanju panoa.
Glavna svečanost proslave Dana Europe u Zagrebu se odvija u subotu, 11. svibnja na Europskom trgu s temom tradicionalnih kuhinja. Učenici su o događanju informirani i pozvani da se priključe zajedno s roditeljima.

 


Aktivnosti nakon mobilnosti u Poljsku

 

1. Prezentacija mobilnosti u Poljsku

Na sjednici Učiteljskog vijeća 26.3.2017. mag Jelena Žanko Milanković, pomoćnica u nastavi, prezentirala je projektnu mobilnost u Poljsku 3.-9.3.2019.g. Opisala je aktivnosti u kojima su sudjelovali učesnici mobilnosti i znameniosti koje su posjetili.

 

2. Utisci i zahvala

Monika Garić, učenica 6.r. ispričala je kako je ona doživjela ovo putovanje. Posebno se zahvalila učiteljima koji su joj dali ovu jedinstvenu priliku.

3. Prezentacija i demonstracija Biofeedback terapije

Na sjednici Učiteljskog vijeća je gostovao i g. Marko Ferek iz udruge Buđenje koji je učiteljima predstavio ovu metodu i tehnologij kojom se izvodi. Cilj Biofeedback terapije je podizanje nivoa koncentracije te se ona posebno pimjenjuje u radu s učenicima koji imaju neke od poteškoća vezanih za koncentraciju. Nekoliko učitelja je imalo priliku isprobati ovu tehnologiju i kroz igranje kompjutorskih igara mjeriti si oscilacije u nivou koncentracije.

 

4. Erasmus+ pano

Na panou su sudionici mobilnosti izložili fotografije, kataloge i predmete povezane s putovanjem u Poljsku. Tu je svoje mjesto našao i Janez, naš gost iz Ptuja koji će boraviti kod nas sve do kraja svibnja i sudjelovati u raznim školskim aktivnostima.

 

5. Digitalni alati u nastavi

učiteljica Zlata Katavić i 4. razred

 

6. Likovna radionica

 


Naš gost Janez

Iz Poljske nam je stigao i Janez, učenik iz Ptuja. On će u našoj školi boraviti sve do mobilnosti u Italiju krajem svibnja. Janez  sudjeluje zajedno s našim učeniima u raznim aktivnostima. Veseli nas što može prisustvovati našim pripremama za 50-ti rođendan škole. Više o Janezovim aktivnostima možete pogledati u njegovom dnevniku.

 


Naša škola ima status eTwinning škole 2019-2020.

Ove godine je 1004 škole i vrtića dobilo ovo značajao priznanje europskog portala eTwinning za svoj dosadašnji rad.

Čestitamo svim učenicima i učiteljima eTwinnerima!


Impresije iz Poljske

Drago nam je što smo posjetili Szkołu Podstawowu nr. 40 u Bytomu i vidjeli na koji način rade s djecom s blagim i umjerenim teškoćama u razvoju, emocionalnim problemima i problemima u razvoju.

Mi u Hrvatskoj imamo usko specijalizirane ustanove s obzirom na razvojne poteškoće djece, za razliku od vaše škole u kojoj borave djeca sa širokim i raznolikim spektrom različitih teškoća. U našoj školi imamo 30ak djece sličnih razvojnih poteškoća koja su uključena u redovne razredne odjele. Neka od te djece imaju pomoć pomoćnika u nastavi.

Ono što nas je osobito dojmilo na početku našeg dolaska je školska priredba, trud djece i učitelja te školska atmosfera i prostor koji su obilovali smijehom, dječjim razgovorima i dječjim radoznalim pogledima. Djeca su nam rado prilazila i naša djeca su lako s njima uspostavljala prve kontakte i razmjenjivala fotografije i muziku.

Radionice za učenike bile su zanimljive i zabavne, osobito „prljava radionica“ u kojoj su djeca radila s masom za oblikovanje i radionica pečenja kolača u Posebnoj strukovnoj školi. Primjetili smo da škola u radu dosta primjenjuje likovni rad, što je i razumljivo jer ima dosta djece koja imaju emocionalnih problema i potječu iz problematičnih obitelji. Voljeli bismo da smo imali priliku više vidjeti neposredni rad učitelja s učenicima u razredu.

Posebno su bili dobro organizirani posjeti logoru Auschwitz-Birkenau, rudniku ugljena Guido i obiteljskom gospodarstvu Chlebowa Chata. Krakow je kao srednjoeuropski grad ostavio na nas poseban dojam i svojom arhitekturom posjetio nas je na naš grad Zagreb.

Posebno bi izdvojili rad kolegice logopeda koja je vrlo iscrpno objasnila biofeedback therapy. Voljeli bismo da je bilo više vremena kako bi svi isprobali rad uređaja! Mi u Hrvatskoj također primjenjujemo u radu s djecom s teškoćama biofeedback terapiju, ali je zbog visoke cijene uređaja dostupna samo u manjem broju zdravstvenih i odgojno-obrazovnih ustanova.

Naš je dojam da je u školi razvijeno pozitivno i sigurno okruženje te se to reflektira na toplom i neposrednom ponašanju djece. Naše učenice i mi rado nosimo u sjećanju dječje osmjehe i zagrljaje iz Poljske!


Dan rijetkih bolesti

U srijedu  27. veljače 2019., dan ranije, obilježili smo u našoj lokalnoj zajednici Međunarodni dan rijetkih bolesti. Sedmero učenika/ca 1.a razreda, zajedno s Jadrankom Bašić Parić, socijalnom pedagoginjom, i učiteljicom u produženom boravku Ivanom Sabljak, prošetalo je ulicama naše četvrti Ulicom Stjepana Pasanca, Sokolskom ulicom i  Zagrebačkom cestom noseći crvene balone. Dijelili su prolaznicima informativni letak o rijetkim bolestima. Tako su građani upoznali s činjenicama da se rijetke bolesti javljaju kod manje od 5 pojedinaca na 10000 građana, a procjena je da postoji 7000 do 8000 različitih vrsta rijetkih bolesti u svijetu. Kod 50% oboljelih, simptomi se javljaju već u djetinjstvu, a kvaliteta života često je smanjena nedostatkom ili gubitkom samostalnosti. Također, dolazi do poteškoća u traženju adekvatne terapije zbog teškoća u postavljanju ispravne dijagnoze, nedostatka informacija, znanstvenog iskustva te visokih cijena lijekova i terapija. Nakon sat vremena provedenih na kvartovskim ulicama, u školu smo se vratili obogaćeni novim iskustvom i podizanjem razine svijesti svih sudionika naše  aktivnosti.

U subotu 9. ožujka pridružili smo se povorci koja je prvi puta ove godine prošetala središtem Zagreba. Organizator Međunarodnog mimohoda sa crvenim balonima je Udruga Anđeli - Udruga roditelja za djecu najteže tjelesne invalide i djecu s teškoćama u razvoju. Okupili smo se na zagrebačkom Preradovićevom trgu s crvenim balonima u rukama  i podržali ovu hvalevrijednu aktivnost te time svratiti pažnju građana na djecu sa posebnim potrebama.


 

Dan sigurnijeg interneta 2019

I ove školske godine u našoj školi su u četvrtim razredima održane radionice pod nazivom „Internet security“. Na radionicama je provedena anketa o korištenju interneta i društvenih mreža.

Rezultati ankete pokazuju da preko 80% učenika četvrtih razreda ne znaju što je cyberbullying. Društvene mreže koje uglavnom koriste su WhatsApp i Viber, a čak 20 % učenika ima svoj Instagram profil. Kada koriste Internet najčešće su na Youtube- u, do dva sata dnevno.

Učenik 8. c razreda Patrick B. održao je učenicima predavanje o sigurnosti na internetu. Nakon toga učenici su diskutirali o različitim prikazima slučajeva djece koja su koristila Internet i društvene mreže. Na kraju radionice učenici su odigrali kviz o ponašanju na internetu i društvenim mrežama. Za vrijeme odmora učenici su igrali društvenu igru memory karte o sigurnosti ma internetu.

Anketa je pokazala da velik broj učenika ne koristi u postavkama aplikacija, pretraživača i društvenih mreža alate kako bi zaštitili svoju sigurnost i privatnost. Škola će učenike intenzivnije poučavati ponašanju na internetu i društvenim mrežama s ciljem povećanja sigurnosti.

 


 

Dan Turske

Na sjednici Učiteljskog vijeća 29. siječnja 2019.g. sudionici mobilnosti u Istanbul su informirali kolege o aktivnostima na kjima su sudjelovali u Istanbulu te o modelima primjene stečenih znanja. Nije izostala ni degustacija turskih delicija!

 


 

Implementacija dobre prakse - aktivnosti nakon mobilnosti u Istanbul

1. Senzorne igre

Tijekom boravka u Istambulu krajem studenog i posjeta njihovim specijalnim školama imali smo priliku vidjeti dvije senzorne sobe.  Senzorne sobe namjenjene su senzornoj integraciji djece, potiču učenje, pospješuju koncentraciju, unaprijeđuju komunikacijske vještine i samokontrolu, te daju osjećaj sigurnosti i smirenosti. To nas je potaklo da za naše učenike osmislimo senzorne igre u kojima smo stimulirali naša osjetila.  U igrama su sudjelovali učenici 3. i 5. razreda. Pokušali smo osjetilom dodira, sluha i mirisa ali bez vidnih podražaja pogoditi što držimo u ruci, otvarali smo bombone sa skijaškim rukavicama na rukama, tražili smo izlaz iz labirinta gledajući sliku u ogledalu i u mraku hvatali svjetleću lopticu. U igrama smo uživali i dobro se zabavili.

 

 

2. Vježba za ponavljanje gradiva o Gorskoj Hrvatskoj za 4. razred temljena je na iskustvima edukacije učitelja u Istanbulu u projektu I:D.E.A. Together we can!

Vježbu je kreirala i provela na nastavi Prirode i društva učiteljica četvrtog razreda Zlata Katavić, a u aplikaciji LearningApps.org pripremila Vlasta Kovačević Herzog.


Hrvatska, kakvom je mi vidimo i Zagreb, grad srca

Nova prezentacija nastala je na temelju fotografija učitelja naše škole i prijatelja. Posebno hvala, g Rocco Gianni!

Muzika je nastala u škoii zahvaljujući velikom angažmanu naše profesorice glazbene kulture Barbare Bošnjak. Kolaž je uredila profesorica likovne kulture Vlasta Kovačević Herzog.

Na ovaj način ćemo još jednom predstaviti Hrvatsku i Zagreb našim partneima u Erasmus+ projektima I.D.E.A. Together we can! i SWOTS.

video

 


Naša Božićna čestitka svim projektnim partnerima

 

video


Međunarodni dan osoba s invaliditetom

Više od milijardu ljudi ima neki oblik invaliditeta. U Hrvatskoj živi preko 500 000 osoba s invaiditetom. Međunarodni dan osoba s invaliditetom se obilježava 3. prosinca s ciljem osvještavanja javnosti i jačanja potpore osobama s invaliditetom.

Naš doprinos potpori osobama s invaliditetom u okviru projekta I.D.E.A. Together we can! su razne aktivnosti, a o nekima od njih možete vidjeti na kolažu.

 

slideshow


Pozdrav od naše Jane iz Italije :)

Trenutno se nalazi u Instituto comprensivo Giuliano Giorgi u mjestu Montorio Romano pokraj Rima. Talijanski učenici se vesele Jani i šalju nam njen portret.


Zeynep kod nas u gostima

Iz Turske nam je u goste došla Zeynep, lutka koju su u  sklopu aktivnosti "Traveling School Mate" kreirali naši partneri u Centru Metin Sabanci. Zeynep je posjetila pete razrede i pozirala za portret.

 


Impresije iz Istanbula

Vozimo se od Ataturka do Kadıköya, vozimo se satima jer Istanbul je toliko ogroman i još i puno, puno veći. Taksisti voze brzo i naglo i nekim čudom izbjegavaju sudare.

CEste se uspinju i spuštaju pored gotovo nadrealne kombinacije nebodera, obiteljskih kuća, gradilišta, mostova, drugih cesta… Sve huči, bruji, trubi.  Povremeno vidimo Bospor, blijedo plavičaste je boje. Iznad njega su jata galebova. Po vodi lagano klizi veliki tanker. U daljini.

U Kadıköyu se vozimo kroz ulicu vjenčanica. Robne kuće s izlozima na dva, tri kata. Stotine i stotine bijelih haljina i poneki izlog s bijelim cipelama.

Ulice Kadikoya su prepune ljudi. Tu sjedimo i pijemo kavu. Polako, iz fildžana. Sjedamo na brodić, vrište oko nas galebovi dok prelazimo Bospor. Pred nama je raskošna ljepota grada.

Kad u Istanbulu večerate ispod Galata mosta, kroz prozor gledate ribe koje, upecane,  lete nekamo iznad vas. A prodavači delicija vas ponude čajem i pogađaju tko ste i otkuda dolazite. Začini vas omamljuju, a tepiha je, čini se, bezbroj i sve bi ih kupili.

Ataturk vas gleda vedro i očinski s fotografije pored zastave. Na travnjaku se odmaraju tri psa.

U centru Metin Sabanci djeca se mogu odmarati u parku. Ili ispod sjenice. Unatoč vrhunskoj opremi, za pamćenje je, prije svega, radionica profesora glazbenog. Bez tehnologije, samo glas i pokret. Psihologica Ezgi nam priča o sebi i svom poslu. Mogla bi biti jedna od naših mladih kolegica, tako su slični načini razmišljanja, iznošenja stavova.

U Istanbulu mačke ponekad ljenčare na školskoj porti i nitko ih ne tjera. Djeca imaju široke osmijehe, a odrasli vas srdačno izljube i to vam daje osjećaj da ste doma. Dobar je osjećaj imati prijatelje u Istanbulu.


Putovanje u Istanbul

Od 25.-30. sudenog 2018.g. u Istanbulu je održan prvi susret partnera Erasmus+ projekta I.D.E.A. Together we can! Organizator je bila Metin Sabanci Specal Education School u kojoj se školuju djeca s cerebralnom paralizom. Tema ovog poučavanja je bila !Nove metode poučavanja za djecu s posebnim potrebama". Paralelno se odvijalo i poučavanje za učenike iz Poljske i Slovenije s temom "Uživaj u učenju!"

U Turskoj su nas predstaljale ravnateljca gđa. Biserka Šćurić, pedagoginja gđa. Lana Trojnar, socijalna pedagoginja gđa. Jadranka Bašić Parić, učiteljica gđa. Zlata Katavić i projektna koordinatorica gđa. Vlasta Kovačević Herzog.

Centar Metin Sabanci je privatna institucija bogato opremljena visokom tehnlogiom koja se koristi u nastavnom procesu kako bi se učenicima približili nastavni sadržaji. Osim obilaska škole i praćenja nastavih procesa, obišli smoi nekoliko drugih škola u Istanbulu, od kojih su neke specijalizirane institucije za djecu s posebnim potrebama, a neke redovne škole koje uključuju i učenike s posebnim potrebama.

Naravno, nismo propustili ni obiazak glavnih istanbulskih znamenitosti!

 

 


 

Erasmus+ kutak u našoj školi

U našem školskom hodniku je postavljen novi pano s lijeve strane od ulaza. Na ovom panou će se izmjenjivati obavijesti o projektnim događanjima. U učionici Likovni-Tehnički također je novi projektni pano na koji će bii postavljani učenički radovi nastali u projektnim aktivnostima.


Projektna aktivnost "Travelimg School Mate" (putujući školski prijatelj)

U svim patnerskim školama su kreirane lutke koje će se razmjenjivati u mobilnostima i na taj način u dvije projektne godine obići sve zemlje. Lutke imaju i svoje dnevnike u koje "pišu" gdje su bile i što su vidjele. Naravno lutke su odjevene u narodnu nošnju svog kraja i imaju narodna imena.

U našoj školi je nastala Jana zaslugom naše vjeroučiteljice Josipe Tomašević. Jana će za početak otputovati u Istanbul, na razmjeni doći u ruke talijanskog tima i preseliti na nekoliko mjeseci u Italiju. Jana se vraća kući na kraju školske godine 2019./20.

 


Logo projekta

                     

Projekt I.D.E.A. je dobio svoj logo! Glasanjem učenika iz svih šest partnerskih škola pobjedio je talijanski prijedlog. I naše Mateja V.L. i Tihana H.su nas odlično predstavljale svojim crtežom :)

                 


Projekti I.D.E.A.Together we can! i SWOTS

Europski dan jezika


 

 Projekt

  I.D.E.A.

  Together we can!  

1.9.2018 - 31.8.2019.

Glavni kootdinator:

Osnovna sola dr. Ljudevita Pivka, Ptuj, Slovenija

Partneri:

Istituto Comprensivo Giuliano Giorgi, Montorio Romano, Italija

Special Primary School no.40, Bytom, Poljska

TSCV Metin Sabanci Special Education Schools, Istanbul, Turska

Agrupamento de Escolas de Aver-o-Mar, Póvoa de Varzim, Portugal

Osnovna škola Otona Ivekovića, Zagreb, Hrvatska

Tema:

rad s učenicima s posebnim potrebama

CMS za škole logo
Osnovna škola Otona Ivekovića Zagreb / Stjepana Pasanca b.b., HR-10090 Zagreb / os-oivekovica-zg.skole.hr / ured@os-oivekovica-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju