preskoči na sadržaj

Osnovna škola Otona Ivekovića Zagreb

Dan jabuka 2022.

DAN JABUKA 2022. godine

 

U 2.a razredu obilježio se Svjetski dan jabuka. Kroz tri dana drugašići su imali šest aktivnosti.

Prvi dan

ČIPS OD JABUKA –  učenici su s učiteljicom Boženom Pranjić jabuke narezali na tanke šnitice, a zatim ih sušili u dehidratoru. Vidjeli su kako se pravi zdravi čips, a zatim su ga i kušali. Većini se učenika okus sušenih jabuka jako svidio, dok manjem broju učenika nije.

ESCAPE ROOM – interaktivna igra u kojoj su učenici rješavali različite izazove koji su ih doveli do konačnog rješenja jabuka. Svima je bilo vrlo zabavno, ali i poučno. Detaljnije o Escape roomu u učionici možete pročitati možete pročitati ovdje.

 

Drugi dan

RAZGOVOR O JABUCI –  vrste jabuka, oblik, okus, vrijeme dozrijevanja, utjecaj na zdravlje.

FOTOGRAFIRANJE  s jabukama i degustacija jabuka.

GLAZBENA IGRA Mali bratec Ivo koju nas je naučila učenica Tia Grgić. Svi su učenici rado sudjelovali u Tijinom vođenju aktivnosti.

 

Treći dan

KNJIŽEVNI SUSRET s književnicom Lanom Momirski koja nam je predstavila svoju knjigu Jabukan. Kroz ovu fantastičnu priču učenici su upoznali četvero prijatelja koji za vrijeme ljetnih praznika, unatoč zabranama, prijeđu potok pokraj sela u kojem žive. S druge strane susreću bića koja su gotovo ista kao ljudi, ali žive u šumskim krošnjama. Jedan od tih „krošnjaša“, Jabukan, sprijateljit će se s četvoro djece te će im kroz igru otkrivati tajne šume.

Učenici su za svoju razrednu knjižnicu dobili na poklon četiri knjige.

 

Senija Horvat, učiteljica u produženom boravku


"Obrnuta učionica"

Učiteljica Senija Horvat svoju je nastavu u produženom boravku obogatila suvremenim pristupom "obrnute učionice". To je nastava koja se temelji na različitim metodama poučavanja koristeći informacijsko komunikacijsku tehnologiju (IKT). Takva nastava omogućuje aktivnu primjenu znanja i razvijanje kritičkog mišljenja. O svom radu objavila je članak "Obrnuta učionica u produženom boravku" na mrežnoj stranici skole.hr


 

Učiteljica Senija Horvat je objavila članak "Književni susret prvašića" na mrežnoj stranici skole.hr.


Likovni natječaj Hrvatsko-Makedonski most prijateljstva, mir, ljubav, zajedništvo

Učenici 1.a razreda u produženom boravku pod mentorstvom svoje učiteljice Senije Horvat sudjelovali su na likovnom natječaju „Hrvatsko-Makedonski most prijateljstva, mir, ljubav, zajedništvo“ i ostvarili su izvrstan uspjeh.

Cilj likovnog natječaja bio je educirati učenike da su iskrenost, poštovanje, dijalog i otvorena komunikacija glavni čimbenici za prijateljstvo i napredak društva. Učenici su trebali prikazati kako zamišljaju poštovanje, prijateljstvo, dijalog i kako za njih izgleda ljubav, mir, suradnja, harmonija i zajedništvo.

Ponosni smo da su se posebno istaknuli učenici Katja Antić, Lemuel Michael, Šimun Parlov i Fran Rendulić u  kategoriji od 1.- 4. razreda. Na izložbi likovnih radova i svečanoj objavi rezultata, učenicima je dodijeljena posebna zahvala za izniman trud i kreativnost u radu.

Senija Horvat,

                                                                             učiteljica u produženom boravku

Katja Antić

Šimun Parlov

Lemuel Michael i Fran Rendulić

Mija Mijatović

 


 

Dan Kravate

18.10.2021.g. obilježen je Dan kravate. 1.a je prigodno dizajnirao ove vesele modne dodatke.


Hrvatski školski muzej

 

Četvrti su razredi bili u Hrvatskom školskom muzeju. U Hrvatski školski muzej išli smo javnim prijevozom. Mojim prijateljima i meni je u busu bilo jako zabavno. Svaki put kada bi bus stao, mi bismo pokušali održati ravnotežu. Tako bi se pravili da surfam

Kada smo ušli u zgradu muzeja skinuli smo jakne.  Voditeljica je dva puta zazvonila zvonom. To je bio znak da se trebamo utišati. Krenuli smo u obilazak muzeja. U prvoj smo prostoriji vidjeli kako su prije pedeset godina izgledale bilježnice i školska ploča.  Voditeljica nam je rekla jednu zanimljivu činjenicu. U to vrijeme učiteljice nisu smjele imati muževe. U drugoj smo prostoriji vidjeli kako su se učitelji prije odijevali. U trećoj smo prostoriji vidjeli kakav su rukopis imala djeca u to doba. To je bio pravi krasopis! Kasnije smo vidjeli kako su izgledale dječje igračke. Nakon prostorije s igračkama ušli smo u nekakvu „tužnu“ prostoriju. U njoj su bili prikazani filmovi koji su me rastužili.  Brzo sam izašao iz te prostorije jer sam veselo dijete i ne volim tugu. Došli smo u prostoriju u kojoj smo se mogli igrati. Nakon te prostorije smo vidjeli kako je nekada izgledala učionica. Saznao sam da je u učionici nekoć bilo osamdeset učenika! U to vrijeme su djeca klečala na kukuruzu ako nisu slušali učitelja. U muzeju smo imali priliku iskusiti i to. Klečanje na kukuruzu jako boli, znam iz iskustva.

Zaključujem da su u to vrijeme učitelji bili jako strogi. Kada smo završili s obilaskom muzeja vratili smo se u sobu za igru. Nakon toga smo uzeli jakne i vratili se javnim prijevozom u školu.

T. Š. 

     


 

Učiteljica Senija Horvat uredila je kutak s ugođajem jeseni.


CMS za škole logo
Osnovna škola Otona Ivekovića Zagreb / Stjepana Pasanca b.b., HR-10090 Zagreb / os-oivekovica-zg.skole.hr / ured@os-oivekovica-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju